Amerikanac

13.03.2008., četvrtak

AMS

AMS je skracenica za altered mental status (poremecaj svijesti) i vrlo je cesta dijagnoza pri prijamu u bolnicu.
Uzroci su mnogostruki, od mozadnih udara, otrovanja, soka, traume, alkohola, droga, sepse...

A kako to izgleda kad imate AMS? Evo malo vlastita iskustva od prije dvije godine u nezaboravnim danima internshipa.

Ne, nije to bila posljedica alkohola ili partija sa razuzdanim medicinskim sestrama kao sto ste mozda pomisili, nego...

Vrijeme radnje: 23. veljace 2006, 5 : 40 popodne.
Dr. Q se dovezao kuci nakon 30-satnog dezurstva i nakon kratkih "ubijanja oka" za vrijema crvenog svjetla na semaforu te traumaticnih budjenja uzrokovanih urlanjem automobilskih sirena pobjesnjelih vozaca u njihovom stampedu prema vecerama koje se ohladise na stolu. Naravno pantomimu istih mozete i sami zamisliti, tesko je to opisati.
Udjoh u kucu, odlozih torbu kraj vrata i uputih se u sobu presvuci...no nemah snage nego napola obucen zavalih se na krevet.

Odjednom me iza sna trgne urlanje telefona, i prije nego sto se sabereh na telefonskoj sekretarci cujem poruku (Ja)majke Izbenika da joj se hitno javim jerbo susjeda Blaza ima neke Eserikije i elektrocite u mokraci pa bi tila to prodivaniti s mnome. Jamajka obicno zove ujutro prije posla kako bi me uvatila, jer navece obicno ide spavat prije nego sto ja dodjem kuci. Tako je to kad se zivi u drugoj vremenskoj zoni.

Skocih se s kreveta, pogledah na rucni sat kad ono 6:15. Uhvati me panika jer vec kasnim na posao. Obicno ustajem u 6:00 kako bi se stigao spremiti za posao u 7:00. Uljecem u kadu, brzinsko tusiranje, brijanje i izljetanje iz stana u roku 15 minuta. Ponosan sam na sebe kako am se uspija sredit u tako kratkom roku. Uljecem u auto i juris u bolnicu. Putem razmisljam kako sam uspio prespavat cilo popodne, vecer, noc...

I dok tako ja jurim ucini mi se kako sunce izlazi na neuobicajenom mjestu, ali tome me u tom trenutku nije uznemirilo. Jedino sto me iznenadilo bile su kolone auta u suprotnom smjeru. Ma kuda svi ovi idu? Obicno su kolone u mom smjeru jer svi idu prema NYC, a ne obratno. Upalih radio ne bi li cuo sto se to desava i zbog cega svi "bjeze" u suprotnom pravcu. Na radiju svira mjuza, nema nikakvih vijesti.

I dok tako ja ulazim zbunjen u bolnicku garazu, ugledah masu auta kako odlaze iz bolnice. Vise mi nista nije bilo jasno...
Pogledah opet na sat, 6: 55, dakle ne kasnim. Otvorim mobitel kad ono sok...tocno je 6: 55 ali popodne. Naravno, jos uvjek 23.2...
Okrenuh se u garazi i vratih kuci moleci Boga da me nitko od poznatih ne ugleda.

Naravno, za sve je bila kriva susjeda Blaza i njeni elektrociti. No i danas mi nije jasno kako tusiranje, oblacenje, 25 minuta voznje, izlazak sunca na zapadu, stampeda auta u suprotnom smjeru nisu bili dovoljni da skuzim o cemu se radi.....

A sta bi tek bilo da sam usao u bolnicu i poceo se cuditi gdje su druge kolege ??


- 01:58 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2013 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zivot Dr. Q, modernog hrvatskog emigranta, u obecanoj zemlji

Linkovi